NEE : SV : NL .assets-bestand

.activa Bestandsextensie

Bestandstype Unity-activabestand

De ontwikkelaar Unity Technologies
Categorie Spelbestanden
Formaat NB

.ACTIVA optienummer

Een Assets-bestand is een archief met game-items dat wordt gebruikt door Unity, een programma dat wordt gebruikt om 3D-games te ontwikkelen. Het bevat spelbronbestanden zoals meshes of texturen voor 3D-modellen. Activabestanden kunnen ook speldatabases opslaan.

Meer informatie

Activabestanden worden doorgaans gezien bij het bouwen van een Unity-ontwikkelingsproject tot een uitvoerbaar spel of bij het modden van een spel. Als je de gameplay van een game wilt veranderen, zoals hoe personages of omgevingen worden weergegeven, kun je Assets-bestanden bewerken en ze terug in de map plaatsen. Activabestanden worden meestal opgeslagen in de map "Assets" in de Unity-gamemap.

OPMERKING: U kunt Unity Assets Bundle Extractor gebruiken om Assets-bestanden te bewerken, exporteren en importeren.

Algemene ASSETS-bestandsnaam

resources.assets - Een algemene naam voor een ASSETS-bestand dat texturen, meshes, niveau-indelingen en andere spelbronbestanden bevat.

Programma's die ASSETS-bestanden openen
Dakramen en raamkozijnen
Unity Assets-bundelextractor

Over ASSETS-bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waarvoor een bestand met de extensie *.assets verantwoordelijk is en hoe u dit kunt openen.

Alle bestandstypen, Unity Asset File Document, Mac, Windows, Linux, Android en iOS softwarebeschrijvingen die op deze pagina worden vermeld, zijn individueel onderzocht en geverifieerd door het FileInfo-team. Wij streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsformaten die wij meerdere malen hebben getest.