.ddt Bestandsextensie
Bestandstype 1Football Manager Bewaar het spelersgegevensbestand
De ontwikkelaar | Sports Interactive |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | Tekst |
Wat is een DDT-bestand?
Gegevensbestand gebruikt door Football Manager, een spel waarin spelers de financiën, roosters en andere aspecten van voetbalteams beheren; bevat eenvoudige tekstinstructies met details over de invoer voor voetballers en teams.
DDT-bestanden worden gebruikt om de standaard speldatabase uit te breiden om aangepaste spelers in roosters te behouden en te laden.
OPMERKING: Spelers van teams in niet-actieve competities worden meestal verwijderd als er een nieuwe game wordt gemaakt in Football Manager. Gebruik een DDT-bestand om deze spelers te bewaren.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 2Ontwerpsjabloon voor diagrammen
De ontwikkelaar | Michaël Winter |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | binair |
.DDT-optie nummer 2
Sjabloonbestand gemaakt door Diagram Designer, een freeware diagrameditor die wordt gebruikt om stroomdiagrammen en UML-diagrammen te maken; bevat kaartobjecten, lijnen en tekst.
DDT-bestanden worden gebruikt om technische documentatie op te slaan voor objectgeoriënteerde programmacode, bedrijfsprocessen en andere conceptuele tekeningen.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 3Jill van het Jungle-muziekbestand
De ontwikkelaar | epic Games |
Categorie | Geluidsbestanden |
Formaat | binair |
.DDT-optie nummer 3
Het muziekbestand dat wordt gebruikt door Jill of the Jungle, een spel waarin spelers Jill besturen door een reeks jungle-gebaseerde niveaus; bevat game-audiogegevens die zijn opgeslagen in Creative Music Format (CMF), een gereduceerde versie van het MIDI-formaat.
DDT-bestanden worden gebruikt voor het afspelen van audio tijdens het spelen.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 4Age of Mythology Texturen-bestand
De ontwikkelaar | Microsoft |
Categorie | Rasterafbeeldingsbestanden |
Formaat | binair |
.DDT-optie nummer 4
Grafisch bestand gebruikt door Age of Mythology (AOM), een realtime strategiespel; meestal gebundeld in één .BAR -bestand en bevat texturen die worden gebruikt op 3D-spelmodellen; gebruikt voor het textureren van objecten zoals helden, iconen, terreinobjecten en legereenheden.
DDT-bestanden kunnen uit een BAR-bestand worden gehaald en geconverteerd naar een . BMP formatteren met AOM Edit, ook wel AOMed genoemd. Eenmaal uitgepakt, kunnen ze worden bewerkt met een beeldbewerkingsprogramma en vervolgens weer worden geconverteerd naar het DDT-formaat met AOM Edit.
DDT-bestanden ondersteunen meerdere resoluties, maar de afmetingen van de afbeeldingen moeten een macht van twee zijn. Een textuur van 100x100 kan bijvoorbeeld de formaten 200x200 en 400x400 gebruiken, maar niet 300x300.
Dakramen en raamkozijnen |
|