.rep Bestandsextensie
Bestandstype 1Grand Theft Auto Replay-bestand
De ontwikkelaar | Rockstar Games |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een REP-bestand?
Een REP-bestand is een herhalingsbestand gemaakt door Grand Theft Auto (GTA), een competitief en campagnespel in de open wereld. Het bevat een reeks frames of scènes die game-informatie op een specifiek tijdstip vastleggen, inclusief acteurs, weer, voetgangers en voertuigposities. REP-bestanden worden gebruikt om game-ervaringen te delen en te beoordelen.
REP-bestanden bevatten geen daadwerkelijke videogegevens. Ze bevatten alleen vastgelegde framegegevens die in GTA kunnen worden afgespeeld. OPMERKING: REP-bestanden worden gebruikt door verschillende edities van de GTA-franchise, waaronder GTA 3, GTA: Vice City (VC), GTA: San Andreas (SA) en anderen.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2StarCraft-herhalingsbestand
De ontwikkelaar | Blizzard Entertainment |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
.REP-optie nummer 2
Archieven gemaakt door StarCraft, een realtime strategiespel waarin spelers bases en controle-eenheden in de ruimte creëren; bevat een opname van alle gebeurtenissen tijdens een singleplayer- of multiplayer-kaartontmoeting; gebruikt om game-ervaringen te beoordelen en te delen.
REP-bestanden bevatten geen daadwerkelijke videogegevens. Ze bevatten alleen actie- en reeksgegevens die in StarCraft kunnen worden afgespeeld. REP-bestanden bevinden zich in de map Starcraft\Maps\Replay. Ze kunnen worden gespeeld in StarCraft.
OPMERKING: StarCraft 2 slaat herhalingsbestanden op met de uitbreiding .SC2REPLAY .
Regenjas |
|
Bestandstype 3X-Plane-herspeelbestand
De ontwikkelaar | Laminar Research |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | binair |
.REP-optie nummer 3
Herhaalbestand gemaakt door X-Plane, een professionele vluchtsimulator; bevat een opname van een eerdere vlucht, inclusief het vliegtuig en omstandigheden zoals het weer en de luchtverkeersleiding.
Het REP-bestand wordt door X-Plane gebruikt om uw vliegtuig te beoordelen. Het bevat geen videogegevens, maar eerder framegegevens die kunnen worden afgespeeld in X-Plane.
Als u een REP-bestand wilt maken, kiest u Bestand → Replay opslaan en om een REP-bestand te laden kiest u Bestand → Replay laden.