.rez Bestandsextensie
Bestandstype 1Lithtech Game Engine-bronbestand
De ontwikkelaar | Monoliet |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een REZ-bestand?
Een REZ-bestand is een bronbestand dat wordt gebruikt door first-person shooter-games die zijn ontwikkeld met de Lithtech-game-engine. Het bevat game-inhoud, inclusief meshes, texturen, muziek, kaarten en andere game-objecten. REZ-bestanden worden vaak gebruikt om game-inhoud te wijzigen.
REZ-bestanden worden gebruikt door de volgende Monolith-spellen:
OPMERKING: De Lithtech-game-engine is oorspronkelijk gezamenlijk ontwikkeld door Monolith Productions en Microsoft.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Escape Velocity-plug-inbestand
De ontwikkelaar | Ambrozijn |
Categorie | Plugin-bestanden |
Formaat | binair |
.REZ optie nummer 2
Plug-inbestand gebruikt door Escape Velocity of EV Nova, een reeks ruimteavontuurspellen van Ambrosia Software; voegt nieuwe functies toe, zoals nieuwe schepen, planeten en basisstations; kunnen ook nieuwe verhalen bevatten.
REZ-bestanden kunnen worden bekeken en bewerkt met EVNEW, een gratis Windows-hulpprogramma dat beschikbaar is op de website van Ambrosia. Houd er rekening mee dat voor deze tool Apple QuickTime moet zijn geïnstalleerd.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 3Eersteklas bronbestand
De ontwikkelaar | OpenText |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | NB |
.REZ optie nummer 3
Bronbestand gebruikt door OpenText FirstClass, een conferentie- en e-mailprogramma dat interactie en communicatie tussen gebruikers mogelijk maakt; bevat bronnen die de FirstClass-interface aanpassen; bevat afbeeldingen, vormen, pictogrammen en geluiden.
OPMERKING: REZ-bestanden zijn vergelijkbaar .FC bestanden, behalve dat ze alleen bronnen bevatten voor de FirstClass-interface in plaats van inloggegevens.
Dakramen en raamkozijnen |
|