.rfa Bestandsextensie
Bestandstype 1Revit-gezinsbestand
De ontwikkelaar | Autodesk |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | NB |
Wat is een RFA-bestand?
Gegevensbestand dat kan worden geladen in een project dat is gemaakt met Revit, een Building Information Modeling (BIM)-programma met een of meer 3D-modellen die in een 3D-scène kunnen worden geïmporteerd; kan worden gemaakt en opgeslagen met de Revit Family Editor.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Battlefield 1942-spelpakket
De ontwikkelaar | Electronic Arts |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
.RFA-optie nummer 2
Gamepakket gebruikt door Battlefield 1942, een first-person shooter uit de Tweede Wereldoorlog; bevat game-inhoud, inclusief kaarten, audio, texturen, 3D-objecten en andere gamegegevens; gebruikt als container om verschillende soorten spelgegevens op te slaan.
RFA-bestanden worden vaak gebruikt om game-inhoud te wijzigen. Verschillende kaarteditors kunnen bijvoorbeeld gamekaarten in RFA-bestanden wijzigen, waaronder terrein, obstakels, wapens, spawn-punten en andere kaartobjecten.
RFA-gamemod-bestanden worden meestal opgeslagen in de volgende gamemap: \Battlefield 1942\Mods\bf1942\Archives\.
RFA staat voor Refractor File Archive. Het formaat werd gebruikt door de Refractor-game-engine die is ontworpen door Refraction Games. Digital Illusions CE verwierf later Refraction Games en de engine werd gebruikt in de Battlefield 1942-game. Digital Illusions CE is sinds 2004 een dochteronderneming van Electronic Arts.
Dakramen en raamkozijnen |
|