Hoofd : Bestandsextensies : .shader Het dossier

.shader Bestandsextensie

Bestandstype Quake 3 Engine Shader File

Ontwikkelaar id Software
Categorie Spelbestanden
Formaat Text

.SHADER optienummer

Shader-eigenschappenbestand gebruikt door games ontwikkeld met id Tech 3, de Quake III-engine; bevat definities voor kaartstructuren, zoals afbeeldingsbestanden, schaal-, bewegings- en belichtingsinstellingen; waarnaar wordt verwezen door andere spelcomponenten, zoals kaartladers, om uiterlijkeigenschappen in het spel in te stellen.

Meer informatie

SHADER-bestanden worden opgeslagen als tekst zonder opmaak en kunnen worden bekeken met een teksteditor. Ze bevinden zich vaak in de map / scripts van een .PK3 gamepakketbestand.

Programma's die SHADER bestanden openen
Windows
id Software Quake 3
Linux
id Software Quake 3
Macintosh
Apple TextEdit
id Software Quake 3

Over SHADER bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie * .shader verantwoordelijk voor is en hoe het te openen.

Het bestandstype Quake 3 Engine Shader File beschrijvingen van programma's voor Mac, Windows, Linux, Android en iOS die op deze pagina worden vermeld, werden afzonderlijk onderzocht en geverifieerd met de opdracht BestandInfo. We streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsindelingen die we hebben getest en gecontroleerd.