.stm Bestandsextensie
Bestandstype 1Exchange streaming mediabestand
De ontwikkelaar | Microsoft |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | NB |
Wat is een STM-bestand?
Gegevensbestand opgeslagen door Microsoft Exchange Server samen met .EDB bestanden; Gebruikt door de uitwisselingsinformatie, die bestaat uit: Priv1.edb Priv1.stm Pub1.edb Pub1.stm STM-bestanden slaan gestreamde native internetinhoud op. Nieuwe berichten worden opgeslagen in het STM-bestand op de mailserver totdat ze worden geopend door de mailclient van een gebruiker. Wanneer berichten door een MAPI-client worden geopend, worden ze overgebracht naar het EDB-bestand en geconverteerd naar het oorspronkelijke Exchange-formaat.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Bestandstype 2Scream Tracker 2-module
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Geluidsbestanden |
Formaat | NB |
.STM-optie nummer 2
Audiotrackingmodule opgeslagen door Scream Tracker 2; bevat tracks, patronen en samples die worden gebruikt voor instrumenten die in de nummers worden gespeeld.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Linux |
|
Regenjas |
|
Bestandstype 3Het poederspeelgoed-stempelbestand
De ontwikkelaar | BEDRAAD |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | NB |
.STM-optie nummer 3
Een STM-bestand bevat een stempel gemaakt door The Powder Toy, een gratis sandbox-spel voor 2D-fysica-simulatie. Er wordt een stempel opgeslagen, een aangepast gebied dat tijdens het spelen in The Powder Toy wordt geselecteerd en opgeslagen. STM-bestanden worden beschouwd als "mini-saves" die kunnen worden gebruikt om een grotere in-game simulatie-save te maken, die wordt opgeslagen in .CPS - bestand.
Met de poederdokter kun je met verschillende stoffen spelen om de effecten van verschillende eigenschappeninteracties te simuleren. De game wordt geleverd met een verscheidenheid aan vloeistoffen, gassen, elektronische componenten en bouwmaterialen die je kunt gebruiken om terrein, explosieven, gebouwen en meer te bouwen. Tijdens het spel kun je instellen dat een bepaald gebied op een ander tijdstip moet worden opgeslagen en geladen. De elementen of objecten uit het opgegeven assortiment worden in winkels opgenomen. Deze opgeslagen gebieden worden "stempels" genoemd en worden opgeslagen in het STM-bestand.
Om een STM-bestand te maken, typt u "S" onder spel en tekent u het gebied dat u als stempel wilt opslaan. Om een STM-bestand te laden, typt u "K" onder gameplay en selecteert u de stempel die u wilt laden.
Bestandstype 4SSI-webpagina
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Webbestanden |
Formaat | NB |
.STM-optie nummer 4
Webpagina met serverzijde bevat (SSI); referenties werken op de server die inhoud voor de website genereert; wordt verwerkt door de server wanneer deze wordt geopend, die HTML naar de browser van de klant stuurt.
Dakramen en raamkozijnen |
|
Regenjas |
|