NEE : SV : NL .fxa-bestand

.fxa Bestandsextensie

Bestandstype OC3 Entertainment FaceFX-acteursbestand

De ontwikkelaar O3-entertainment
Categorie 3D-beeldbestanden
Formaat binair

.FXA optienummer

3D-modelbestand gemaakt met oudere versies van FaceFX, een programma dat wordt gebruikt om gezichtsanimaties te maken van audiobestanden; bevat 3D-gezichtsbeenposities, gezichtsgrafiekknooppunten en -links, en animatiesleutels; Vaak gebruikt in videogames om gezichtsuitdrukkingen op virtuele karakters te animeren.

Meer informatie

FXA-bestanden zijn ontworpen om alleen de informatie op te slaan die nodig is voor de animatie. Daarom slaan ze geen FaceFX-specifieke projectgegevens op. Hierdoor zijn de bestanden licht van gewicht en verbruiken ze minder bronnen wanneer ze in een game worden gespeeld.

FaceFX-animaties worden gebruikt in populaire games zoals StarCraft II: Wings of Liberty, Mass Effect 2 en Assassin's Creed 2.

OPMERKING: FXA-bestanden werden gebruikt door FaceFX 1.0 - 1.7.x. Ze zijn vervangen door .FACEFX bestanden in FaceFX 2009 en hoger.

Programma's die FXA-bestanden openen
Dakramen en raamkozijnen
Autodesk 3ds Max
Autodesk Maya
OC3 Entertainment FaceFX
Autodesk MotionBuilder
Autodesk Softimage 2015
Linux
Autodesk Maya
Regenjas
Autodesk Maya

Over FXA-bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie *.fxa verantwoordelijk voor is en hoe u het kunt openen.

Alle bestandstypen, OC3 Entertainment FaceFX Actor Bestandstype, Mac, Windows, Linux, Android en iOS softwarebeschrijvingen op deze pagina zijn individueel onderzocht en geverifieerd door het FileInfo-team. Wij streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsformaten die wij meerdere malen hebben getest.