.pcc Bestandsextensie
Bestandstype 1Mass Effect-pakket
De ontwikkelaar | Electronic Arts |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | binair |
Wat is een PCC-bestand?
Bestand gebruikt door Mass Effect 2 en 3, een first-person shooter gebaseerd op de Unreal Engine 3 game-engine; kan verschillende spelgegevens bevatten, waaronder modellen, texturen en kamers; Meestal gebruikt om de spelinhoud te wijzigen (of te "modden").
PCC-bestanden zijn meestal te vinden in de map BioGame\CookedPC van een Mass Effect 2-installatie. Een voorbeeld van een PCC-bestand is BIOG_HMF_ARM_SHP_R.pcc, waarbij "HMF" staat voor een menselijk vrouwelijk personage.
PCC-bestanden zijn vergelijkbaar .UPK bestanden.
Bestandstype 2Codebestand voor fotocompositie
De ontwikkelaar | NB |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | Tekst |
.PCC-optie nummer 2
Een PCC-bestand is een tekstbestand dat door het GPO-tekstbewerkingssysteem wordt gebruikt voor het publiceren van officiële informatieproducten. Het bevat fotocompositiecodes en zinsbegeleiding. PCC-bestanden zijn handig voor het bijwerken van de United States Code, die bestaat uit de algemene en permanente wetten van de Verenigde Staten onder 54 titels, zoals Algemene bepalingen, Congres, President, Auteursrecht, Arbeid en Transport.
GPO is de officiële bron van de federale overheid voor het produceren, bewaren, indexeren, autoriseren, verspreiden, verwerven en catalogiseren van officiële informatieproducten van de Amerikaanse overheid. Deze informatieproducten omvatten officiële publicaties van het Congres en het Witte Huis en Amerikaanse paspoorten.
OPMERKING: PCC-bestanden kunnen met elke teksteditor worden geopend.