.pet Bestandsextensie
Bestandstype1 WangReal Engine Game Model File
Ontwikkelaar | Sonnori |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | N/A |
Wat is PET file?
Een PET-bestand is een 3D-modelbestand dat wordt gebruikt door WangReal Engine-games, zoals Pangya en White Day: A Labyrinth Named School. Het bevat een 3D-model met informatie over textuur, botten, animaties, mesh en gezichtsanimatie. PET-bestanden worden verspreid met WangReal Engine-spellen en zijn gecomprimeerd in .NOP en .PAK archieven.
Je zult hoogstwaarschijnlijk alleen een PET-bestand moeten openen als je een personage in het spel wilt wijzigen. U kunt PET-bestanden openen met Pangya Models View in Windows. Je kunt ook PET-bestanden importeren in 3DSMax en Blender met de add-on 3DSMax en Blender.
White Day: A Labyrinth named PET-dochters zijn verpakt in NOP-archieven en Pangya PET-bestanden zijn verpakt in PAK-archieven. De archieven zijn te vinden in de directory waarin het spel is geïnstalleerd.
Bestandstype2 Puppy Linux Install Package
Ontwikkelaar | Barry Kauler |
Categorie | Gecomprimeerde bestanden |
Formaat | Binary |
.PET optienummer2
Toepassingspakket gemaakt voor PuppyLinux; meestal gebruikt voor het installeren van softwareprogramma's; opgeslagen in een opgeslagen in een "tarball" gecomprimeerd archiefformaat ( .TGZ bestanden) met een md5sum-checksum toegevoegd aan het einde.
PET staat voor "Puppy's Extra Treats" en is een uniform verpakkingssysteem dat wordt gebruikt door Puppy Linux 2.14 en hoger. PET-bestanden kunnen worden geopend door het meegeleverde hulpprogramma PETget of met een extractor van het TGZ-bestand. Wanneer het wordt geëxtraheerd, wordt de directorystructuur van het pakket geprojecteerd op het rootniveau van het Linux-bestandssysteem.
PET-pakketten worden gewoonlijk 'huisdieren' genoemd. Ze vervangen .PUP bestanden die door eerdere versies van Puppy Linux werden gebruikt.
Windows |
|
Linux |
|