.sbsar Bestandsextensie
Bestandstype Substance Archive
Ontwikkelaar | Allegorithmic |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | N/A |
.SBSAR optienummer
Een SBSAR-bestand is een archief gemaakt door Allegorithmic Substance Designer, een programma dat wordt gebruikt om materialen te maken voor gebruik in 3D-inhoud, zoals animaties, speciale effecten en videogames. Het bevat een 3D-materiaal, zoals beton, tapijt, glas, marmer, staal, leisteen, ijzer, metaal, hout en glas. SBSAR-bestanden worden gebruikt om materiaal te delen dat door gebruikers van Substance is gemaakt of dat beschikbaar is om te downloaden met een Substance Source-abonnement.
Een SBSAR-bestand is de gepubliceerde versie van een .SBS -bestand. Het is geoptimaliseerd om alleen de informatie op te slaan die nodig is om de stof die het opslaat weer te geven en kan niet worden bewerkt. Ga als volgt te werk om een substantie te publiceren in Substance Designer, die een SBSAR-bestand maakt:
SBSAR-bestanden kunnen worden geopend door een verscheidenheid aan programma's, waaronder Substance Designer, Substance Painter, Unity, Unreal Engine 4, Maya , 3ds Max, Cinema 4D, CATIA en TouchDesigner.
U kunt een SBSAR-bestand openen in Substance Designer door Bestand → Openen ... te selecteren. U kunt SBSAR-bestanden toevoegen aan Substantie Painter door Bestand → Importeren te selecteren resources ..., sleep de bestanden naar het "plank" -paneel in Substance Painter of plaats ze in de map "materials" in de volgende map:
Documents / Substance Painter / shelf /
De materialen die zijn opgeslagen in de nieuw toegevoegde SBSAR-bestanden zijn dan beschikbaar in het deelvenster "Rekken" in Substance Painter.
Windows |
|
Linux |
|