Hoofd : Bestandsextensies : .sounds Het dossier

.sounds Bestandsextensie

Bestandstype Quake 3 Engine Sound Definition File

Ontwikkelaar id Software
Categorie Spelbestanden
Formaat Text

.SOUNDS optienummer

Geluidsbestand dat wordt gebruikt door games die zijn ontwikkeld voor id Tech 3, die vaak de Quake III-engine wordt genoemd; definieert de eigenschappen voor een of meer geluiden, zoals een geluids-ID en een verwijzing naar een .WAV -bestand; opgeslagen in een indeling zonder opmaak.

Meer informatie

Van de geluidsbestanden kan worden verwezen door andere spelscriptbestanden om gebeurtenissen tijdens het spelen aan te passen. Een gebruiker kan bijvoorbeeld aangeven om een bepaald audiobestand af te spelen wanneer een kaartdoel is voltooid.

SOUNDS-bestanden bevinden zich meestal in de map / sound / scripts / van een .PK3 gamearchief.

p>
Programma's die SOUNDS bestanden openen
Windows
id Software Quake 3
Linux
id Software Quake 3
Macintosh
Apple TextEdit
id Software Quake 3

Over SOUNDS bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie * .sounds verantwoordelijk voor is en hoe het te openen.

Het bestandstype Quake 3 Engine Sound Definition File beschrijvingen van programma's voor Mac, Windows, Linux, Android en iOS die op deze pagina worden vermeld, werden afzonderlijk onderzocht en geverifieerd met de opdracht BestandInfo. We streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsindelingen die we hebben getest en gecontroleerd.