.chr Bestandsextensie
Bestandstype1 Doki Doki Literature Club! Character File
Ontwikkelaar | Team Salvato |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | N/A |
Wat is CHR file?
Een CHR-bestand bevat een teken dat wordt gebruikt door Doki Doki Literature Club !, een visuele Anime-roman voor Windows, macOS en Linux. Het slaat informatie op over een van de vier personages (Monika, Natsuki, Sayori en Yuri) die in de roman verschijnen.
Waarschijnlijk kom je alleen de Doki Doki Literature Club tegen! CHR-bestanden als u de visuele roman hebt geïnstalleerd. De CHR-bestanden bevinden zich in de map "characters" in de gamemap.
monika.chr - Naam van het personagebestand voor Monika.
natsuki.chr - Naam van het personagebestand voor Natsuki.
sayori.chr - Naam van het karakterbestand voor Sayori.
yuri.chr - Naam van het personagebestand voor Yuri.
Bestandstype2 CryENGINE Character File
Ontwikkelaar | Crytek |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | N/A |
.CHR optienummer2
3D-modelbestand gemaakt door de CryENGINE SDK, een reeks toepassingen die worden gebruikt voor het bouwen van platformonafhankelijke spellen voor pc- en consolesystemen; omvat de maas, skeletpositie, vertex-eigenschappen en morph-doelen; gebruikt voor het maken van menselijke en buitenaardse personages, evenals gemodelleerde game-objecten.
Windows |
|
Bestandstype3 Borland Character Set File
Ontwikkelaar | N/A |
Categorie | Lettertypebestanden |
Formaat | N/A |
.CHR optienummer3
biedt stijlopties voor verschillende lettertypen; kan verschillende formaten en stijlen voor een specifiek lettertype bevatten; moet worden opgeslagen in de map "Lettertypen" van het systeem.
Windows |
|
Bestandstype4 3ds Max Characters File
Ontwikkelaar | Autodesk |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | Binary |
.CHR optienummer4
Driedimensionaal tekenmodel gemaakt door 3ds Max, een toepassing die wordt gebruikt voor 3D-modellering, rendering en animatie; bevat het model van een stilstaand of geanimeerd teken, inclusief de geometrie, texturen, lichteffecten en andere 3D-modeleigenschappen; gebruikt voor het ontwikkelen van tekens die zijn gepubliceerd in games, films en televisie.
3ds Max kan CHR-bestanden opslaan als .MAX bestanden. Het kan ook CHR-bestanden exporteren naar verschillende formaten, waaronder .DAE , .FXB , .DXF , .IGS , .STL en vele andere.
Windows |
|