.irrmesh Bestandsextensie
Bestandstype Irrlicht Static Mesh File
Ontwikkelaar | N/A |
Categorie | 3D-beeldbestanden |
Formaat | XML |
.IRRMESH optienummer
Meshbestand gemaakt door Irrlicht, een open source 3D-engine geschreven in C ++; geschreven in het XML-formaat; bevat mesh-gegevens die zijn gekoppeld aan knooppunten in .IRR -bestanden waarnaar Irrlicht verwijst voor het maken van spelscènes; mesh-gegevens bevatten begrenzingsvakbeschrijvingen en parameters voor hoekpunten en indices.
Als u een .IRRMESH -bestand in Ambiera CopperCube wilt maken, selecteert u het net van uw object, selecteert u Bestand → Exporteren → Selectie opslaan als Irrlicht Mesh ..., geeft u uw bestand een naam, kiest u de opslaglocatie en klikt u op Opslaan .
OPMERKING: Mesh-bestanden zoals IRRMESH worden gebruikt om de vorm van objecten in 3D-engines te maken, die de objecten voor gameplay renderen.