Hoofd : Bestandsextensies : .texture Het dossier

.texture Bestandsextensie

Bestandstype Diesel Engine Game Texture File

Ontwikkelaar Grin
Categorie Rasterafbeeldingsbestanden
Formaat Binary

.TEXTURE optienummer

Een TEXTURE-bestand is een afbeeldingsbestand dat is opgeslagen in een rasterafbeeldingsformaat en wordt gebruikt door dieselmotorgames, zoals Ballistics, Flatout, Payday: The Heist en Payday 2. Het bevat een textuurafbeelding voor een item, teken, of omgeving in het spel. TEXTURE-bestanden worden in dezelfde indeling opgeslagen als .DDS -bestanden.

Meer informatie

Waarschijnlijk kom je geen TEXTURE-bestanden tegen tijdens het spelen van een van de dieselmotorgames. Als u het spel echter wilt wijzigen, kunt u TEXTURE-bestanden openen en bewerken om de weergave van items, personages en omgevingen in het spel te wijzigen.

TEXTURE-bestanden worden niet breed ondersteund, waardoor bekijken en bewerken ze moeilijk. Omdat ze echter in dezelfde indeling als DDS-bestanden zijn opgeslagen, kunt u eenvoudig de extensie ".texture" hernoemen naar ".dds" en de structuurafbeelding als een DDS-bestand bekijken of bewerken. Sommige programma's die u kunt gebruiken zijn XnViewMP, Windows Texture Viewer en Adobe Photoshop met de NVIDIA DDS-plug-in. Nadat je klaar bent met het wijzigen van het bestand, hernoem je de ".dds" extensie naar ".texture" en plaats je het terug in de juiste map.

Programma's die TEXTURE bestanden openen

Over TEXTURE bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie * .texture verantwoordelijk voor is en hoe het te openen.

Het bestandstype Diesel Engine Game Texture File beschrijvingen van programma's voor Mac, Windows, Linux, Android en iOS die op deze pagina worden vermeld, werden afzonderlijk onderzocht en geverifieerd met de opdracht BestandInfo. We streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsindelingen die we hebben getest en gecontroleerd.