.gml Bestandsextensie
Bestandstype1 GameMaker Language File
Ontwikkelaar | Yoyo Games |
Categorie | Ontwikkelaarsbestanden |
Formaat | Text |
Wat is GML file?
Ontwikkelaarsbestand gebruikt door GameMaker, een programma voor het maken van computervideospellen; bevat programmacode geschreven in de GameMaker-taal (GML) die wordt uitgevoerd door de GameMaker-interpreter.
GML-bestanden worden gebruikt om gamescripts, functies of modules te maken.
Windows |
|
Bestandstype2 Geography Markup Language File
Ontwikkelaar | Galdos Systems |
Categorie | GIS-bestanden |
Formaat | N/A |
.GML optienummer2
Geografische gegevensindeling gemaakt door Galdos Systems en ondersteund door het Open Geospatial Consortium; gebruikt door geografen voor het opslaan van geografische gegevens in een standaard uitwisselbaar formaat.
Windows |
|
Linux |
|
Macintosh |
|
Bestandstype3 Gerber Mill Layer File
Ontwikkelaar | Ucamco |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | N/A |
.GML optienummer3
Een GML-bestand is een gegevensuitvoerbestand gemaakt met CAD-hulpmiddelen zoals Printed Circuit Board (PCB), zoals Autodesk EAGLE. Het bevat lay-outgegevens voor de laag die de gatenlocaties aangeeft die moeten worden gefreesd.
Gerber-laagbestanden, zoals GML, worden gebruikt door PCB-productiemachines om PCB-kaarten te maken. Het GML-bestand is een geëxporteerde versie van de PCB-indeling en er wordt naar verwezen om gaten in het bord te frezen.
OPMERKING: Het Gerber-formaat is oorspronkelijk ontwikkeld door Gerber Systems maar wordt nu onderhouden door Ucamco.
[projectnaam] .gml - Het GML-bestand is genoemd naar de naam van uw PCB-project.
Windows |
|
Linux |
|
Macintosh |
|
Bestandstype4 Graph Modeling Language File
Ontwikkelaar | N/A |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | Text |
.GML optienummer4
Bestand gemaakt in de GML (Graph Modelling Language) -indeling, een ASCII-tekstindeling die wordt gebruikt voor het beschrijven van grafiekstructuren; beschrijft de structuur van de grafiek in een op tekst gebaseerde hiërarchie en omvat de knooppunten, randen en kenmerken waaruit de grafiek bestaat.
De taal voor grafiekmodellering kan stambomen, stroomdiagrammen, netwerken en andere grafiestructuren beschrijven.
Windows |
|
Linux |
|
Macintosh |
|