Hoofd : Bestandsextensies : .vmap_c Het dossier

.vmap_c Bestandsextensie

Bestandstype Valve Source 2 Compiled Map File

Ontwikkelaar Valve
Categorie Spelbestanden
Formaat Binary

.VMAP_C optienummer

Een VMAP_C-bestand is een gecompileerd kaartbestand dat wordt gebruikt door games met de Source 2-engine, zoals DOTA 2 en Robotreparatie. Het bevat een kaart met de lay-out van rijstroken, Ouden, fonteinen, kazerne, runen, torens, neutrale kampen, winkels en andere kaartelementen. VMAP_C-bestanden worden gecompileerd uit .VMAP bestanden met behulp van Hammer Editor, die vervolgens worden gebruikt in de game met de Source 2-engine.

Meer informatie

VMAP_C-bestanden zijn geïntroduceerd met de release van de Source 2-engine en vervangen het .BSP -bestand, dat werd gebruikt door Source 1-motorspellen. VMAP_C-bestanden worden meestal gebruikt door DOTA 2, maar kunnen ook worden gebruikt door andere games die de Source 2-engine gebruiken.

U kunt VMAP_C-bestanden maken met de Valve Hammer Editor, die is opgenomen in de bron-SDK en DOTA 2 Workshop Tools. Nadat u klaar bent met het aanpassen van een VMAP-bestand, moet u het in een gecompileerde kaart (VMAP_C-bestand) bouwen, die is verpakt in een .VPK -bestand. Selecteer Bestand → Kaart maken, kies uw instellingen en klik op Opbouwen om het VMAP-bestand te compileren.

Programma's die VMAP_C bestanden openen

Over VMAP_C bestanden

Ons doel is om u te helpen begrijpen waar het bestand met de extensie * .vmap_c verantwoordelijk voor is en hoe het te openen.

Het bestandstype Valve Source 2 Compiled Map File beschrijvingen van programma's voor Mac, Windows, Linux, Android en iOS die op deze pagina worden vermeld, werden afzonderlijk onderzocht en geverifieerd met de opdracht BestandInfo. We streven naar 100% nauwkeurigheid en publiceren alleen informatie over de bestandsindelingen die we hebben getest en gecontroleerd.