.sps Bestandsextensie
Bestandstype1 SPSS Program File
Ontwikkelaar | IBM |
Categorie | Gegevensbestanden |
Formaat | Text |
Wat is SPS file?
Programmabestand gebruikt door SPSS, een toepassing voor statistische analyse; opgeslagen in een indeling zonder opmaak en bevat instructies geschreven met behulp van de SPSS-syntaxis; over het algemeen ontwikkeld met de SPSS Syntax Editor; gebruikt voor het manipuleren van datasets en het automatiseren van statistische analyses.
Als u een SPS-bestand wilt uitvoeren, kiest u Bestand → Openen → Syntaxis ..., selecteert u uw SPS-bestand en kiest u Uitvoeren → Alles nadat het bestand is geopend. U kunt ook SPS-bestanden doorlopen met de optie Uitvoeren → Doorstappen of een selectie van het bestand uitvoeren door Uitvoeren → Selectie te kiezen.
Bestandstype2 SyncBack Settings File
Ontwikkelaar | 2BrightSparks |
Categorie | Backup bestanden |
Formaat | Zip |
.SPS optienummer2
Back-upinstellingenbestand gemaakt door SyncBack, een back-up- en synchronisatieprogramma; opgeslagen met .ZIP compressie en bevat instellingen zoals bron- en doelmappen en het back-upschema voor het profiel; gebruikt voor het opslaan van back-uptaken.
SPS-bestanden worden opgeslagen met .ZIP -compressie. SyncBack is beschikbaar in de edities Pro, SE en Freeware.
Windows |
|
Bestandstype3 Quake 3 Engine Speaker Definition File
Ontwikkelaar | id Software |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | Text |
.SPS optienummer3
Geluidskaartbestand dat wordt gebruikt door games die zijn ontwikkeld met de Quake III-engine (id Tech 3); bevat unidirectionele sprekerdefinities voor omgevingskaartgeluiden; specificeert het af te spelen audiobestand, volume, bereik en x, y, z oorsprong binnen de kaart; kan ook specificeren of het geluid in een lus staat, wordt uitgezonden of op een specifieke entiteit wordt gericht.
SPS-luidsprekerdefinities worden gedeclareerd in speakerDef {...} -blokken, die de eigenschappen voor het geluid bevatten. SPS-bestanden bevinden zich meestal in de map / sound / maps / van een spelarchief .PK3 .
OPMERKING: Omdat SPS-bestanden platte tekst bevatten, kunnen deze met elke teksteditor worden gemaakt of gewijzigd. Ze kunnen soms ook worden gemaakt met in-game editors, zoals de Speaker Editor in Wolfenstein: Enemy Territory.
Windows |
|
Linux |
|
Macintosh |
|
Bestandstype4 Sharkport PS2 Save File
Ontwikkelaar | Sharkport |
Categorie | Spelbestanden |
Formaat | Binary |
.SPS optienummer4
Bestand gemaakt door Sharkport, een PlayStation 2 (PS2) -accessoire gebruikt voor het overbrengen van opgeslagen spellen naar de pc; bevat een geheugenkaart die is opgeslagen door het Sharkport-apparaat; kan worden gedeeld met andere Sharkport-gebruikers om hetzelfde opgeslagen spel te laden.
SPS-bestanden kunnen worden geconverteerd naar andere opslagformaten met mymc, een PS2-opslagconversieprogramma. Doelconversietypes bevatten MAX .MAX bestanden en EMS .PSU bestanden.
OPMERKING: Andere versies van Sharkport spellen opslaan met de .MD en .PS2 extensies.
Windows |
|